بلاگ

مجموعه کتاب های هری پاتر

کتاب هری پاتر

 

هیجان انگیزترین و عجیب ترین کاری که می خواهید بکنید را در ذهن بیاورید. آیا می خواهید یک جادوگر باشید؟ و به مدرسه جادوگری بروید و در آنجا آموزش ببینید؟ جادوگری باشید که روی یک جارو می تواند پرواز کند، دشمنانش را با حرکات دستش شکست دهد، اشیای مختلف را با حرکت چشمانش به حرکت درآورد و … آیا می خواهید بازمانده جادوی عشق دربرابر قدرتمندترین و شرور ترین جادوگر دنیا باشید؟ آیا می خواهید با عظیم الجثه ترین مار دنیا یا موجودات قوی و ترسناک و خیالی دیگر مانند مرگ خواران و دیوانه سازان مبارزه کنید و پیروز شوید؟ یا می خواهید بزرگترین دشمن شرور ترین موجود روی زمین باشید و با او تا آخرین نفس برای پیروزی بجنگید؟ یا می خواهید با دو دوست صمیمی جادوگر خود، در خطرناک ترین و مرگبار ترین راه ها با اشتیاق و کنجکاوی قدم بردارید و پیروز شوید؟ آیا یک مبارزه واقعی با یک اژدهای بزرگ خیلی واقعی را تصور کرده اید؟ یا ساعت ها نفس کشیدن زیر آب در کنار پری دریایی ها؟ آیا به یک هزارتوی خطرناک و گمراه کننده که شخصیت شما را تغییر می دهد فکر کرده اید؟ یا به دوستی های پرماجرا و پرمخاطره؟ و یا داشتن والدین جادوگر با ماجراهای مرموز و کشف نشده؟ آیا می خواهید هری پاتر باشید؟

اگر می خواهید این موقعیت ها را با هیجان های زیادی تجربه کنید، مجموعه کتاب هری پاتر، دقیقا همان چیزی است که شما به دنبالش هستید!

 

کتاب هری پاتر

داستان هری پاتر

 

در مجموعه کتاب هری پاتر که زندگی پسری به همین نام است روایت می شود. در این داستان، ما با یک پسری به نام هری پاتر از دوره نوزادی تا دوران جوانی اش همراه می شویم و با او ماجراجویی های مهیج زیادی را تجربه می کنیم. هری پاتر ۲ دوست صمیمی دارد به نام های رون ویزلی و هرماینی گرنجر که در طول داستان، ما با این شخصیت ها هم به خوبی آشنا می شویم.

این ۳ دوست جادوگر در طول دوران تحصیل خود در مدرسه جادوگری هاگوارتز خواسته یا ناخواسته وارد ماجراهای خطرناکی می شوند که پیروز شدن یا شکست خوردن آنها در این ماجراها، سرنوشت دنیا و همه موجودات آن را رقم خواهد زد.

این داستان علاوه بر ماجراجویی هایی که دارد، انسان را به فکر وادار می کند تا درباره مفاهیم بنیادینی مانند عشق، مرگ، خوبی، بدی و تعصب و…، کمی عمیق تر بیندیشد.

این مجموعه داستان علمی- تخیلی را که به ۸۳ زبان دنیا ترجمه شده است، یک خانم بریتانیایی به نام جوآن کتلین رولینگ، در چند جلد نوشته است که جاذبه آن تقریبا همه نوجوانان دنیا را درگیر خودش کرده است و کمتر نوجوانی در جهان پیدا می شود که آن را نخوانده باشد و با این داستان در دنیای دیگری زندگی نکرده باشد.

 شما همین الان می توانید چهار جلد آن را از همین سایت سفارش دهید. در نظر داشته باشید که کتاب های ما از جمله کتاب های هری پاتر، با زبان انگلیسی نگارش شده اند. نکته بعد اینکه کتاب هری پاتر در این سایت، مصور هستند و شما می توانید واقعی تر و ملموس تر با هری پاتر و دوستانش همراه شوید و خود را با چالش های داستان محک بزنید.

 

 

کتاب هری پاتر

 

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو، لگو، خرید اکشن فیگور، کتاب زبان اصلی ، خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است. امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *