چرا کتاب زبان اصلی بخوانیم ؟

 

کتاب زبان اصلی خواندن را خیلی از افراد شاید تجربه کرده باشند. تجربایت شخصی افراد و نه مباحث علمی به چند نکته اشاره دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. آن ها می گویند:

۱- اگر قصد دارید کتابی بخوانید که شامل فرهنگ، میراث، یک مکان خاص، و یا سبک زندگی یک فرد باشد، کتاب را به زبان خودش بخوانید. برای مثال اگر قصد دارید کتابی بر اساس زندگی یک موسیقیدان قرون وسطایی که در فرانسه زندگی می کرد و انقلاب فرانسه را محبوب کرد، بخوانید، اگر آن را به زبان فرانسوی بخوانید از نظر عاطفی بیشتر با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. درست مانند کتاب های شعر که وقتی از ترجمه استفاده می شود، معانی به سادگی متفاوت است و آن حس و حال را ندارند.

۲- اگر در حال یادگیری زبان جدیدی هستید، نسخه های کلاسیک کودکان را به همراه روزنامه های محلی بخوانید. زیرا این ها به شما کمک می‌کنند فرهنگ و زبان را سریع تر و در مدت کوتاه تری درک کنید.

۳- اگر زبان دیگری غیر از زبان مادری خود یا انگلیسی نمی دانید، پاسخ واضح این است که آن کتاب را به زبانی بخوانید که بهتر می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

۴- این احتمال وجود دارد که پیام واقعی گفته شده در نسخه اصلی کتاب اشتباه تفسیر شود.

۵- نویسنده نسخه ترجمه شده کتاب ممکن است ایده های اصلی کتاب را عمدا تغییر دهد. زیرا خود او یا مراجع دیگر، احساس می کنند ممکن است احساسات مردم خود را جریحه دار کنند. یا مثلا در کشور ما خیلی از لغات نمی تواند در متن کتاب بیاید. در نتیجه نسخه ترجه شده هر چقدر هم که ترجه صحیحی داشته باشد، باز امکان تحریف دارد.

 

تعریف کتاب

 

کتاب زبان اصلی و یا حتی مشاهده فیلم به زبان اصلی، اصطلاحی است که در میان کسانی که به یادگیری زبان های خارجه علاقه مندند رواج دارد. تعاریف متعددی برای واژه کتاب شده است. یکی از تعاریف معتبری که برای کتاب ارائه شده‌است، مربوط به سازمان یونسکو می‌شود:

کتاب نوعی اثر چاپی صحافی‌شده‌است که بیشتر از ۴۹ صفحه داشته باشد و مانندِ نشریات، تحت یک عنوان ثابت، به‌صورت دوره‌ای منتشر نشود.”

تعریف دیگر برای کتاب : محتوای تولید شده توسط نویسنده که هدف مشخصی را دنبال کند و کتاب حولِ محور هدف مشخص شده توسط نویسنده مطالبی ارائه دهد و در پایان کتاب، نویسنده به هدف خود برسد و در این مجال، ارجاع کلّی به کتابِ دیگر یا مقاله نداشته باشد.

 

مزایای خواندن کتاب به زبان دیگر

 

یکی از بهترین و جذابترین روش های یادگیری زبان دوم و ابزار بسیار مناسب در جهت تقویت مهارت ریدینگ، مطالعه ی کتاب زبان اصلی است. در این روش چون که یادگیری با لذت همراه است، قدرت درک و دریافت افراد افزایش می یابد.

 

 

کتاب زبان اصلی در فروشگاه کمیک کلاب

داستان ها به هر زبانی که نوشته شده باشند پر از هیجان و رمزوراز هستند. ما هم از خواندن رمان و داستان لذت می بریم و هم هر چیزی که هنگام خواندن‌ به چشم و گوشمان بخورد، بهتر در ذهن مان می ماند.

خواندن و مطالعه کردن یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای افزایش مهارت های زبان است. مطالعه کردن به شما کمک می کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید، با ساختارهای مختلف جملات در دستور زبان آشنا شوید و در عین حال از خواندن داستان های مورد علاقه‌تان نیز لذت ببرید.

علاوه بر این کتاب زبان اصلی بدون اشتباه هستند و بنابراین از کیفیت بالاتری برخوردارند. به همین دلیل گروه زیادی از طرفداران کتاب، این کتاب ها را به نسخه های ترجمه شده آن ها ترجیح می دهند.

 

محبوب ترین سری کتاب ها

 

محبوب ترین کتاب های زبان اصلی از جمله سری کتاب های هری پارتر، ارباب حلقه ها (Lord of the rings) و گتسبی بزرگ (The Great Gatsby)، شرلوک هولمز و … را با کیفیت چاپ خوب و قیمت بسیار مناسب میتوانید از کمیک کلاب خریداری نمایید.

کتاب ها دنیای بسیار جادویی و اعجاب انگیزی دارند. کتاب همیشه و همه جا با انسان ها حرف های نهفته، نگفته، انتزاعی و ملموس دارد تا از طریق شاخه هایی که در طنین هم پیچیده اند و به طور وسیعی وسعت داده شده اند، بتوانند آنها را با یک درخت تنومند، سبز، بلند و قوی به نام زندگی آشنا و آگاه کنند.

 

 

 

 

کتاب زبان اصلی و داستان و رمان به زبان اصلی در این قسمت ارائه شده اند. شما میتوانید کتاب مورد علاقه خود را در دسته “کتاب” چاپ خارجی یا داخلی پیدا کنید و به صورت آنلاین سفارش داده و تهیه کنید. انواع مجموعه کتاب های هری پاتر، بابا لنگ دراز، پیکی بلایندرز Peaky Blinders و … در این دسته بندی وجود دارند. برای خرید کتاب مد نظرتان کافیست روی تصاویر کلیک کنید تا به صفحه محصول بروید.

 

 

 

خرید آنلاین کتاب زبان اصلی

 

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو،  لگو، خرید اکشن فیگور، کتاب های زبان اصلی خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است.

امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.