بلاگ

کتاب ارباب حلقه ها

کتاب ارباب حلقه ها

مجموعه کتاب ارباب حلقه ها

 

همین حالا می خواهیم با هم سفر کنیم. خودتان را آماده یک سفر طولانی به یک سرزمین بسیار دور، به نام سرزمین میانی، محل زندگی ارباب حلقه ها در کتاب ارباب حلقه ها کنید.

یک کوهستان بسیار سرد و پوشیده از برف را تصور کنید که از دور می بینید. می خواهید به آنجا بروید، اما سر راهتان پر از موانع است. موانعی که ممکن است جان شما را بگیرد…

می خواهید به مقصدی برسید اما باید با عنکبوت های غول پیکر، مردان کوهی عظیم الجثه، اژدهای بزرگی که کل جهان از او می ترسند، موجودات جهنمی، ماموت های بسیار بزرگ و دزدان دریایی مواجه شوید!

در دنیایی زندگی می کنید که علاوه بر گونه انسان، جن ها و کوتوله ها و گابلین ها  و اورک ها هم واقعی هستند و هر گونه ای ممکن است برای نابودی گونه دیگر به پا خیزد! تصور کنید که شما فردی تشنه قدرت هستید. آنقدر که یک حلقه ای بی مانند می سازید تا بر همه دنیا مسلط شوید. برای قدرت حاضرید هر کاری بکنید!

یا تصور کنید که شما فردی برگزیده برای نجات دنیا از اهریمن ها هستید. شما باید حلقه یگانه ی قدرت را نابود کنید و نگذارید به دست ارباب حلقه ها برسد. شما برای نابودی آن باید از کوهستان یخ بگذرید و به آتش کوه هلاکت برسید و حلقه ارباب حلقه ها را در آتش بیندازید تا از بین برود و دنیا و همه موجوداتش به اسارت گرفته نشوند…

تصور کنید شما سربازی هستید در جنگی بسیار بزرگ با ارتشی بسیار عظیم که تا به حال جهان به خودش ندیده است. جنگ قدرت، جنگ گونه ها، جنگ بقا…

کتاب ارباب حلقه

داستان کتاب The Lord Of the Rings

 

این سفر خیلی کوتاهی به دنیای داستان کتاب ارباب حلقه ها بود. مجموعه داستانی بسیار شگفت انگیز ارباب حلقه ها به قلم نویسنده متبحر، آقای جان رونالد روئل تالکین می باشد و تا به الان به ۴۰ زبان دنیا ترجمه شده است. این کتاب، یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بوده است و داستان علمی- تخیلی- حماسی آن خواننده را مشتاقانه تا انتهای داستان با خود همراه می کند.

در داستان کتاب ارباب حلقه ها فرودو پسری است که رسالت نجات دادن دنیا از شر سائورون، ارباب حلقه ها را بر عهده دارد. و برای انجام رسالتش باید حلقه یگانه که توسط سائورون به هدف تسلط و فرمانروایی بر تمامی سرزمین ها ساخته شده است را نابود کند و او در مسیر با دشواری های زیادی روبرو می شود و حتی پس از ماجراهای حلقه نیز، داستان ادامه دارد…

شما در این داستان هر لحظه می توانید خود را به جای هر کدام از شخصیت های داستان بگذارید و تصمیم بگیرید که چه کار کنید. قطعا تصمیم گیری در موقعیت های دشوار داستان مانند نبرد های سخت نفس گیر، کار آسانی نخواهد بود!

این داستان علاوه بر ماجراجویی ها و اتفاقات مهیج خود، شما را با مفاهیم بسیار زیاد و مهمی درگیر خواهد کرد. مفاهیمی چون قدرت، خلقت، اقتدار، عشق، شجاعت و دلاوری، استقامت، جنگ و…

 

شما همین الان می توانید سری ۴ جلدی کتاب ارباب حلقه ها را از سایت ما خریداری کنید. این کتاب ها به زبان انگلیسی هستند و همه جلد های آن مصور می باشند. بنابراین سفر شما در طول داستان بسیار واقعی تر و هیجان انگیز تر و دلپذیرتر خواهد بود.

کتاب ارباب حلقه

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو، لگو، خرید اکشن فیگور، کتاب زبان اصلی ، خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است. امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *