بلاگ

لباس هری پاتر

لباس هری پاتر

لباس هری پاتر یک هدیه جذاب برای دلبندتان

 

کودکان مخصوصا پسر بچه ها عاشق ماجراجویی هستند و انیمیشن ها و فیلم هایی که در آن ماجراجویی و هیجان داشته باشد را بیشتر می پسندند و به دلیل هیجانی که این قبیل فیلم ها در آنها ایجاد می کند همواره در بازی های کودکانه شان نیز خودشان را در قالب آن شخصیت تصور می کنند و با زبان او بازی می کنند. هری پاتر یکی از  محبوب ترین و مشهورترین شخصیت های مورد علاقه پسر بچه ها می باشد که اگر لباس هری پاتر به تن کنند، در دنیای زیبای کودکانه خود ساعت ها مشغول بازی می شوند.

در فیلم و انیمیشن هری پاتر شخصیت اصلی داستان یک شنل کلاه دار سیاه رنگ به همراه یک عصای جادویی و عینک به تن دارد. بر روی این شنل یک آرم درج شده است و قسمت داخلی آن به رنگ قرمز می باشد. حال شما فرض کنید کودک شما شخصیت هری پاتر یک از شخصیت مورد علاقه اش باشد و شما برای دلبندتان این لباس هری پاتر جذاب را تهیه کنید. کودک شما با پوشیدن این لباس خودش را شخصیت هری پاتر می داند و در ذهن خلاق  کودکانه اش  با سایر شخصیت های دیگر این فیلم محبوب شروع به بازی می کند.

 

 

لباس هری پاتر یک هدیه جذاب برای دلبندتان

 

چرا لباس هری پاتر را برای فرزندمان بخریم؟

 

در دنیای امروزی که بچه ها بیشتر تایم شان را پای تبلت و تلویزیون و گوشی می گذرانند پدر و مادر ها به دنبال یک فرصت هستند تا بتوانند فرزندشان را از این ابزار الکترونیکی که بسیار برای چشم و ذهن کودکان نیز مضر است دور نگه دارند. ایجاد فضایی که برای کودک شما تداعی کننده بازی یا انیمیشن مورد علاقه شان باشد باعث می شود کودک به جای نشستن های طولانی پای تلویزیون یا تبلت برای تماشای کارتون و یا بازی های دیجیتال،  مشغول به بازی در  دنیای واقعی شود، تحرک و جنب و جوش داشته باشد و صدای شیرین کودکانه اش فضای خانه تان را پر کند. از آنجایی که هری پاتر یکی از شخصیت های معروف می باشد شنل و یا لباس هری پاتر نیز برای کودکان محبوب است و به او احساس قدرت می دهد. جالب است بدانید لباس هری پاتر فقط محبوب کودکان نیست و خیلی از نوجوان ها از داشتن این لباس جذاب لذت می برند. حتی خیلی ها برای فارغ التحصیلی لباس هری پاتر به تن می کنند.

اگر شما هم به دنبال یک هدیه مناسب برای کودک خود و یا عزیزانتان هستید پیشنهاد ما به شما خرید لباس هری پاتر  می باشد. شما با دادن این لباس به کودک فرصت می دهید تا ایده های تخیل پردازی در ذهنش رشد کند.

 

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو، لباس شخصیت های کارتونی ، خرید اکشن فیگور، کتاب های زبان اصلی خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است.

امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *