بلاگ

اکشن فیگور مرد عنکبوتی

اکشن فیگور مرد عنکبوتی در فروشگاه کمیک کلاب

اکشن فیگور مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی به خاطر داشتن ژن عنکبوت در بدنش دارای قدرت‌های خارق‌العاده‌ای است. به راحتی می‌تواند از دیوارها بالا رفته یا به‌طور عمودی بر روی شیشه‌ها نیز بایستد. همچنین دارای هوش سرشاری است IQ او ۲۵۰ است و در بین باهوش‌ترین نخبگان جهان مارول است.  او همچنین می‌تواند قبل از اینکه کسی به او ضربه‌ای وارد کند، حرکت دشمنش را شناسایی کرده و از آن نجات پیدا ‌کند. او به دلیل همین توانایی ها در بین مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. همین امر سبب شده تا شرکت های بزرگ تولید فیگور و اکشن فیگور، به سمت تولید این شخصیت بروند. یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت ها، همین اکشن فیگور مرد عنکبوتی است.

مرد عنکبوتی شخصیتی ابر قهرمان است که توس مارول کمیکس خلق شده. مارول کامیکس یک کمپانی آمریکایی است که کتاب کامیک عرضه می‌کند. شخصبتهای بسیاری را خلق کرده که این شخصیت ها در بین همگان محبوب و شناخته شده اند. از مشهورترین ابرقهرمانان مارول می‌توان به : ثور، کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، هالک، مرد عنکبوتی، کاپیتان مارول و … است. مرد عنکبوتی یا اسپایدرمن شخصیتی است که توسط این کمپانی ساخته شده. خالق این شخصیت استنلی مارتین لیبر ( استن لی ) و استیو دیتکو هستند. استیو دیتکو لباس مرد عنکبوتی را طراحی کرد.

اولین شخصیت خلق شده توسط استن لی چهار شگفت انگیز بود که پس از آن به شهرت قابل توجهی دست یافت.  او همچنین همراه دیگر هنرمندان، شخصیت های مرد آهنی، هالک، ثور، دردویل، دکتر استرنج، مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز را نیز خلق کرده است.

 

 

اکشن فیگور مرد عنکبوتی در فروشگاه کمیک کلاب عرضه می شود

 

 

اکشن فیگور مرد عنکبوتی

 

اکشن فیگور نوعی اسباب بازی متحرک است که به طور معمول از پلاستیک ساخته می‌شود. اکشن فیگورها را بر اساس شخصیت داستان‌های کمیک، ابر‌قهرمانهای فیلم‌ها، شخصیت‌های کارتونی، افراد مشهور و دیگر موارد مشابه می‌سازند.

اولین بار واژه اکشن فیگور توسط کمپانی هازبرو (hasbro) به جای کلمه “عروسک پسرانه” و برای جذب مخاطب و بازاریابی به به این مدل اطلاق شد. زیرا بیشتر اکشن فیگورها شمایل مردانه داشتند و مخاطب اصلی آن ها پسربچه‌ها بودند و هدف اصلی از ساخت این دسته از اسباب بازی های هاسبرو، صرفاً سرگرم کردن این گروه سنی بود. اما رفته رفته توجه جوانان و کلکسیون داران نیز به اکشن فیگورها جذب شد.

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو،  لگو، خرید اکشن فیگور، کتاب های زبان اصلی خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است.

امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *