بلاگ

لباس مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی

مشخصات لباس مرد عنکبوتی :

 

لباس مرد عنکبوتی که یک ابر قهرمان کارتونی است، در بین کودکان بسیار محبوب می باشد. لباس مرد عنکبوتی آبی و قرمز است و یک ماسک نیز همراه این لباس ها معمولا موجود می باشد تا کودکتان با پوشیدن آن خودش را مرد عنکبوتی تصور کند و مانند او از این سو به آن سو بپرد تا انرژی کودکانه اش تخلیه شود.

 

کاراکتر اسپایدر من :

 

این شخصیت که در سری فیلم های مرد عنکبوتی خلق شده است، کاراکترهای مختلفی را تجربه می کند. و با توانایی های شگفت انگیز علمی مانند عنکبوت، با جنایت مبارزه می کند و رویای تبدیل شدن به یک انتقام جو در نقش مرد عنکبوتی را دارد.

دنیای شاد کودکان پر از شخصیت های پرماجرا و جذاب کارتون هایی است که می بینند. دختر بچه ها بیشتر به شخصیت های پرنسسی و آرام علاقه دارند ولی پسر ها به دلیل هیجان بالاتری که در وجودشان است به دنبال شخصیت های جنگجو، مهیج و ماجراجو هستند. یکی از این شخصیت های محبوب و دوست داشتنی که شاید شما نیز در دوران کودکی تان به آن علاقه داشتید مرد عنکبوتی می باشد. هدیه دادن لباس مرد عنکبوتی به کودکی که در بازی هایش مدام خودش را در جایگاه این شخصیت جذاب انیمیشنی می داند، باعث می شود حس کند بیشتر در دنیای بازی اش غرق شده است و لذت بیشتری از بازی کردن ببرد.

 

 

 

لباس مرد عنکبوتی

 

 

لینک مرتبط : لباس هری پاتر

 

چرا بچه ها لباس اسپایدر من را دوست دارند؟

 

مرد عنکبوتی یک قهرمان دنیای قصه هاست که مدام از این سو به آن سو می پرد، با دستانش تار می زند، دزدان و خلافکاران را دستگیر می کند و مدام در حال جنب و جوش است. از این رو بسیار مورد پسند کودکان می باشد. بچه ها انرژی زیادی دارند که با بازی کردن این انرژی آنها تخلیه می شود. وقتی یک کودک لباس مرد عنکبوتی بر تن می کند و خودش را سوپر استار این کارتون در نظر می گیرد با جنب و جوش هایی که به واسطه بازی در قالب این شخصیت پیدا می کند به راحتی انرژی اش تخلیه می شود. شما می توانید با تهیه این لباس به  قدرت خیال پردازی کودکتان نیز کمک کنید و به جای اینکه ساعت ها فرزندتان اوقاتش را پای بازی های دیجیتالی یا تماشای کارتون بگذراند با پوشیدن لباس Spider Man شور و حالش را در بازی هایش بالاتر ببرید و به او انگیزه دهید تا به جای استفاده از تبلت و موبایل به بازی مشغول شود.

 

 

لباس مرد عنکبوتی

 

 

خصوصیات و کاربرد لباس Spider Man چیست ؟

 

معمولاً مرد عنکبوتی، این شخصیت محبوب را به خاطر لباسش می‌شناسند. ذهن خلاق کودکان به وسعت جهان است و در دنیای خود دوست دارند لباس او را داشته باشند و به همه جا تار پرتاب کنند و با آن ها کشیده شوند. اعتقاد بر این است که لباس مرد عنکبوتی ، یک لباس کلاسیک و البته ایده آل است که در بین لیست ۱۰ تا از بهترین لباس‌های ابرقهرمانی تاریخ، رتبه ۱ را به دست آورد.

لباس اسپایدر من شامل یک بلوز و شلوار قرمز و آبی است همراه با یک کلاه ماسکی شکل که جای چشم و دهانش باز می باشد. ماسک مرد عنکبوتی این امکان را به او می‌دهد تا از هویت خود حفاظت کند و با عدسی های سفید رنگی که روی آن وجود دارد، می تواند همه جا را ببیند. همچنین بر روی این لباس طرح و نقش هایی از تار های عنکبوت به رنگ سیاه و یک نماد عنکبوت بر روی سینه اش نقاشی شده است.

 

خرید لباس مرد عنکبوتی

 

این لباس ها سایز بندی های مختلفی دارند و شما به راحتی می توانید متناسب با سن دلبندتان لباس مرد عنکبوتی مد نظرتان را تهیه کنید. همچنین امروزه بچه ها دوست دارند در تولد هایشان لباسشان با تم تولدشان یکی باشد شما با خرید لباس مرد عنکبوتی شادی جشن تولدش  کودکتان را بیشتر خواهید کرد.

فروشگاه کمیک کلاب فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو، لباس شخصیت های کارتونی، خرید اکشن فیگور، کتاب های زبان اصلی خرید اکسسوری فانتزی، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است. امیدواریم در فروشگاه مجازی کمیک کلاب هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید.

برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری فانتزی، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه کمیک کلاب مراجعه نمایید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “لباس مرد عنکبوتی

  1. Ava گفت:

    Man lebase spider man ro mikham

    1. farshid najmi گفت:

      سلام . موجود نیست

      1. حسام گفت:

        کی لباس اسپایدرمن رو میارین

        1. farshid najmi گفت:

          سلام موجود نمیشه عزیز

  2. سید محمد حسین جزایری گفت:

    نه

  3. کارن ولی گفت:

    سلام .
    من هم لباس مرد عنکبوتی میخوام.

  4. تار بزند وازدیوار بره بالا

  5. تار بزن واز دیوار بره بت لا من می خوام

  6. محمد صالح گفت:

    بالباس عنکبوتی محمد صالح میخاد از دیوار بره بالا بعدشم تاب بازی کنه کفشاش هم چسبی باشه به دیوار بچسبه

  7. محمد صالح گفت:

    بالباس عنکبوتی محمد صالح میخاد از دیوار بره بالا بعدشم تاب بازی کنه کفشاش هم چسبی باشه به دیوار بچسبه رنگ مشکیشو میخاد مثل باد بپره

  8. محمد صالح گفت:

    محمد صالح رنگ سیاه میخواد بپر بپر کنه تار بزنه به درختا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *