قوانین و مقررات سایت کمیک کلاب

تمامیه اصول و رویه‏‌های سایت کمیک کلاب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و بر این اساس خریدار نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به کاربر می باشد.

در صورتی که قوانین درج شده ، رویه‏‌ ها و خدمات سایت کمیک کلاب به مرور زمان شامل تغییراتی شود ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و خریدار توافق می کند که استفاده مداوم از سایت به منظور پذیرش کلیه قوانین بوده است.

رعایت حفظ حریم شخصی مشتریان و اصول مشتری مداری سایت کمیک کلاب :

سایت کمیک کلاب به اطلاعات خصوصی اشخاصى اقدام به خرید از سایت می کنند احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سایت کمیک کلاب هیچ گونه وبلاگ و یا شبعه دیگری ندارد و کلیه مراحل فروش به طور مستقیم از سایت  www.comicclub.ir صورت می گیرد و هیچ مسئولیتی نسبت به سایت های مشابه و هم اسم ندارد پس حتما فرآیند خرید خود را به طور کامل درون سایت انجام دهید تا کلیه خدمات ما شامل حالتان شود.
هیچ گونه مزاحمت و پیام های تبلیغاتی از سمت ما برای شما ارسال نمیشود با این اوصاف می توانید با خیال راحت در سایت عضو شوید و اطلاعات خود را وارد نمایید.
در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با ارسال ایمیل ، شماره گیری تلفن ما و یا در شبکه های مجازی کمیک کلاب ، مسئله را بیان و ما را در جریان بگذارید.
همچنین با رعایت اصول مشتری مداری سعی بر خواندن تمامیه نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما داریم تا بتوانیم به مرور زمان سایت کمیک کلاب را به بزرگترین و بی نقص ترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی اورجینال تبدیل کنیم.

سیاست قیمت گذاری محصولات بر اساس احترام به حقوق مصرف کننده می باشد و منصفانه ترین قیمت ها با حاشیه سود پایین را برای محصولات در نظر گرفته ایم.

شرایط و قوانین استفاده از خدمات سایت کمیک کلاب

خدمات و محتویات وب سایت کمیک کلاب ، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است.

هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی ، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وبسایت برای فروش ، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند.
در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید.
استفاده از محتویات “سایت کمیک کلاب” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.
مشتریان می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند.درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
شما می توانید پس از ثبت نام در سایت اصلاعات شخصی خود را ویرایش و در صورت عوض شدن آدرس محلتان آن را بروزرسانی فرمایید.هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در وب سایت ایجاد نماید.

بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای سایت کمیک کلاب محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.

مراحل تحویل کالا و راه های ارتباطی سایت کمیک کلاب :

مراحل تحویل کالا به دست مشتری بلافاصله پس از تکمیل فرآیند خرید آغاز می شود و بسته به نشانی درج شده زمان می برد تا به دست مصرف کننده برسد.

تنها راه ارتباطی کمیک کلاب با مشتریان خود از طریق آدرس ، ایمیل و شماره تلفنی است که در پروفایل کاربر ثبت شده است.
بنابراین دقت داشته باشید که کلیه اطلاعات خود را به درستی ثبت نمایید تا در صورت لزوم بتوانیم با شما در ارتباط باشیم.
این قانون و مقررات تحت قوانین کشور ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل مشتری با شرایط استفاده از سایت کمیک کلاب می باشد.